الثلاثاء، 10 نوفمبر 2009

سألتك حبيبتى

سألتك ........... هل احببتنى ..............سألتك..............هل رغبتنى .............سألتك...........هل اشتقت اللى.......... هل انا مجرد ضباب هل انا جزء من السحاب ام انا انسان كتب علية الغياب لكن لماذا احتاج اليكى.................... هل لحنانك لماذا اشتاق اليكى ...............هل لامانك لماذا احببتك كل هذا الحب ؟...........هل لجمالك انا لم اطلب منكى المزيد ولكنى اطلب منكى الجديد اطلب منكى ان تعيدى النظر من جديد اطلقى العنان لقلبك لعلة يقول يومآ.................احبك

هناك 12 تعليقًا:

ريمان يقول...

االسلام عليكم


انا اول تعلييييييييييق

ريمان يقول...

بجد سعيده انى اول تعليق


وسعيده بزيارتك لمدونتى المتواضعه

ويا رب تكون نالت اعجابك


انا عجبنى اسلوبك اوى

البوست جميل والاحساس فيه رقيق ومعبر اوى فى عبارات قصيره ولكنها تحمل معانى كثيره


تحياتى والى الامام دوما

amirelhob يقول...

العنوان يجنن والبوست يهوس بجد بسيط اوى بس جميل اوووووى وبرافو بجد اول مره ادخل هنا لكن شدينى اوى الكلام وبتمنى انى اجى هنا علطول ومش اغيب بجد كلام حلو اوى وبتمنى كمان انك تقرى ردى ومن قلبى بتمن لك كل خير وسعاده وصحه وتوفيق وفرح وابتسامه تدوم يا رب طول العمر

ameen يقول...

السلام عليكم ورحمه الله

تقبل مرورى المتواضع اولا واحب اقولك ان كلامك رااااااااااااااائع جدا

منتظر المزيد !!

بينى وبينك اقتبست منه الاستاتيوس على الفيس بوك
(:

فشكووول يقول...

السلام عليك نوادر

مش عارف هى مدونة لرجل ام لفتاه
من الاسم هى مدونه لفتاه ومن البوست هى مدونه لرجل ..

لكن الاحاسيس اللى فى البوست واضحه وصريحه وعاليه

تحياتى لك على هذه المدونه وانا سعيد لانى وضعت تعليق فى اول بوست فيها

تحياتى

نوادر يقول...

ريمان
انا متشكرة ياريمان جدا على زيارتك واتمنى تكون مدونتى عجبتك ويارب اكون عند حسن ظنك بى

نوادر يقول...

امير الحب
انا كمان سعيدة جدا لزيارتك للبوست بتاعى وانا متشكرة جدا لرئيك دة واتمنى ان كتاباتى ديما تنول اعجابك وانشاء الله متكونش الاخير وانا يشرفنى اعرف رئيك ديماوشكرا

نوادر يقول...

امين
وعليكم السلام ورحمة اللة وبركاتة

ميرسى جدا لزوقك وانك قريت البوست بتاعى ويارب يكون عجبك واتمنى متكونش الزيارة الاخيرة وياسيدى احنا تحت امرك اتفضل خد البوست كلة ولا يهمك

نوادر يقول...

فشكول
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة
فهلا دى مدونة بنت لكن البوست كان لراجل بس المهم انة يكون عجبك واتمنى متكونش الزيارة الاخيرة واتمنى ان كتاباتى تنول اعجابك وشكرا جدا

نوادر يقول...

فشكووول
فعلا دى مدونة بنت لكن البوست لراجل بس المهم ان الاحساس وصلك واتمنى انها متكونش اخر زيارة وان كتباتى تنول اعجابك دائما وشكرا

donya يقول...

مساء الخير
مبروك علي المدونه

كلام جميل وطالع من القلب

تحياتي

نوادر يقول...

دونيا
ميرسى يادونيا على زوقك والله يبارك فيكى وان شاء الله تعجبك كل اللى هاكتبة بعد كدة